Muziekatelier € 120

Beste Theater vrijburcht,

 

Hierbij nogmaals dezelfde mail.

 

Graag zouden wij ook dit jaar opnieuw gebruik willen maken van jullie fantastische theater voor het muziekatelier, waarbij we schoolklassen ontvangen om een interactieve muziekvoorstelling mee te kunnen opvoeren.

 

Ik neem aan dat de wijze van binnenkomst en de code van het sleutelkastje onveranderd zijn? Anders hoor ik ook graag de wijzigingen.

 

Graag zouden we de locatie willen reserveren van 08u00-12u30.

Het gaat om de volgende data:

 

Maandag: 20 + 27 november

Donderdag: 18 januari

Vrijdag: 5 + 12 + 19 + 26 april

 

Ik zie graag een bevestiging tegemoet.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Tommy van Delst

Coördinator muziekonderwijs

 

[1665482923026]

 

Muziekschool Amsterdam

Bachstraat 5 | 1077 GD Amsterdam

T: 06 42811113

E: muziekatelier@muziekschoolamsterdam.nl<mailto:tommy.vandelst@muziekschoolamsterdam.nl>

 

Werkdagen: dinsdag, woensdagochtend, donderdag —————————————————————— facebook | instagram | twitter muziekschoolamsterdam.nl<http://muziekschoolamsterdam.nl/>

 

 

 

 

 

 

________________________________

Van: Vrijburcht Theater <theater@vrijburcht.nl>

Verzonden: vrijdag 22 september 2023 10:39:29

Aan: muziekatelier

Onderwerp: Automatisch antwoord: Reserveringen theater vrijburcht voor muziekatelier

 

Beste mailer,

In deze email worden bijna alle vragen beantwoord die je zou kunnen hebben. Lees deze daarom goed.

U ontvangt alleen antwoord als u na het lezen van deze email nog een email stuurt met uw huurverzoek of onbeantwoorde vraag.

Onderwerpen

  1. Wanneer te huur?
  2. Aan/voor wie te huur?
  3. Wat kost het?
  4. Boekingsvoorwaarden

Theater programmering (alleen voor programmering die open is voor publiek) graag contact met maaike.theatervrijburcht@gmail.com<mailto:maaike.theatervrijburcht@gmail.com>. Alle andere verzoeken hieronder. Uw email aan deze emailbox die bedoeld is voor Maaike, wordt niet doorgestuurd naar Maaike, wilt u een reactie van Maaike? Stuur dan opnieuw een email naar Maaike.

  1. Wanneer te huur:

Doordeweeks zijn boekingen mogelijk van 09:00 tot 17.00. In het weekeinde gaat theaterprogrammering altijd voor maar op verzoek verhuren wij wel.

  1. Voor wie:
  • Vanaf 1 maart geen nieuwe relaties, tenzij geheel zelfvoorzienend óf theaterprogrammering.
  • Wij verhuren nooit voor feesten en partijen en kinderfeestjes, Wel voor vergaderingen, trainingen en bijeenkomsten
  • Voor iedereen geldt: het is van belang dat je jezelf bedruipt (zie hieronder) qua opstelling en opruimen. Ben jij wél een nieuwe huurder en kan je zelf zorgdragen voor alles (denk aan tafels neerzetten en opruimen, koffie, thee) dan ben je van harte welkom tegen het commerciële tarief. Voor (nieuwe) Theaterprogrammering graag contact met Maaike.
  1. Tarieven

✔         Extern commercieel standaardtarief € 192,- exclusief BTW per dagdeel.

✔         Cultureel tarief € 120,- exclusief BTW per dagdeel

Het culterele tarief is voorbehouden aan geprogrammeerde publiek toegankelijke voorstellingen of duidelijke voorbereidingen hiervoor. Ook kan dit tarief ingezet worden voor buurtinitiatieven sociaal/culturele initiatieven en boekingen. Bij twijfel over het tarief besluit het bestuur.

  1. Voorwaarden

Annuleren

Boeken is betalen tenzij je 1 maand vooraf annuleert.

Externe / Zakelijke boekingen

Per 2023 is het een zelfvoorzienend model waarbij er zelf zorg dient te worden gedragen voor alle gewenste faciliteiten zoals bijvoorbeeld opbouw en opruimen, koffie en thee.

Preventie geluidsoverlast

Ons theater is per definitie niet geschikt als feestlocatie en geluidsoverlast en andere hinder voor omwonenden moet ten alle tijde vermeden worden. Bij niet naleving van deze regels zullen de activiteiten stopgezet worden.

De ruimte is, in verband met de geluidsoverlast, beschikbaar tot 22.00 uur.

Brandgevaar

Bij versiering van de zaal mogen geen licht ontvlambare materialen worden gebruikt, bij twijfel overleggen met de beheerder. Uiteraard zijn ook geen brandende kaarsen toegestaan.

Roken

In geen van de ruimten van het theater en logeerappartement mag gerookt worden. Dit geldt ook voor de buitenruimte bij de ingang van de theaterzaal. Gelieve ook voor roken buiten het gebouw afstand nemen tot de woningen.

Gebruik keuken

Het serviesgoed in de keuken mag gebruikt worden, mits alles schoon, netjes en opgeruimd wordt achtergelaten. De vaatwasser mag gebruikt worden.

Schade

  • Schade aan gebouw, inventaris en apparatuur dient aan de beheerder te worden gemeld.
  • Bij schade ten gevolge van nalatigheid of verkeerd gebruik van gebruikers/huurders, houdt het bestuur zich het recht voor deze te verhalen op de gebruiker/huurder.
  • De gebruiker/huurder dient een degelijke verzekering te hebben voor de activiteiten.

Schoonmaak

Na elk gebruik van de ruimten, van welke aard dan ook, dienen deze goed schoongemaakt en opgeruimd te worden en eventueel gebruikte techniek (licht/geluid) hoort in de originele staat teruggezet te worden. Dit is de verantwoordelijkheid van degene die de ruimte gebruikt/huurt.

Kosten en organisatie van schoonmaak zijn na elke activiteit voor de gebruiker/huurder.

Ventilatie / Airco:

  • De airco graag 1 uur van tevoren aanzetten (18 – 20 graden)
  • Na afloop niet vergeten de airco weer uit te zetten!
  • Bij de ingang van het logeerappartement bevindt zich de schakelaar van de mechanische ventilatie. Deze is in te stellen op een stand tussen de 1 en 5 (je kunt hem niet op 0 zetten). Bij normaal gebruik voldoet stand 2-3. Wat de juiste stand is is afhankelijk van de buitentemperatuur, de activiteit en het aantal mensen in de theater. Een hoge stand maakt ook veel lawaai.
  • Voor goede luchtdoorstroming mogen de gordijnen de ventilatiebuizen in de hoeken aan de achterkant van het theater niet bedekken.

Technische ondersteuning

Technische ondersteuning is niet  mogelijk Flipover/beamer Flipover beamer en standaard sfeerverlichting zijn aanwezig. Flipover staat in de kleedruimte bij de pantry. Als deze op slot is dan theatersleutel gebruiken. Er is geen muziekinstallatie die gebruikt kan worden. Neem je eigen speaker of box mee. De beamer is niet aangesloten op een geluidsinstallatie. Er is geen technische support.

  • Na gebruik dient de beamer te worden uitgezet middels een knop (dure lamp die anders doorbrandt)
  • Als het filmdoek niet tot de grond hangt, dan dient deze weer te worden uitgerold (schakelaars rechts inde hoek bij speakerset)

Tafelopstelling

Er is geen tafelopstelling. Buiten het theater staan de benodigdheden zoals tafels en statafels. Deze dienen zelf opgesteld en opgeruimd te worden. Deze middelen zijn robuust maar ook eenvoudig van aard. Na afloop dient alles zo neergezet te worden al het is aangetroffen, dat is een standaard theateropstelling met drie tot vier rijen stoelen op het podium, die netjes staan en in elkaar gehaakt.

Extra stoelen

Extra stoelen bevinden zich in de kleedkamer. De theatersleutel geeft toegang. De spullen in de kasten van de kleedkamer mogen niet gebruikt worden.

Schuifsporen

Om beschadiging/krassen aan de vloer te voorkomen moeten het meubilair getild worden en niet geschoven. Voorkom contactgeluid om overlast te voorkomen.

Keuken

Er is een volledige (niet professionele) keuken aanwezig.

Vaatwasser

Vaak tref je schone vaat aan van de vorige gebruiker. Ruim deze op en zet de vaatwasser aan wanneer je weggaat. De volgende gebruiker ruimt dan jouw vaat op. Blokjes liggen in het gootsteenkastje. Zet dus geen vieze vaat bij de schone.

Sleutel

De sleutel hangt in een kastje naast entree Theater op de 1e  verdieping. Je kunt via het Café achter de stalen deur naar binnen. Stel dat Café gesloten is, dan kan je willekeurig aanbellen op bellenpaneel JO Vaillantlaan. Er is altijd wel iemand thuis die je toegang kan geven tot de algemene ruimte waardoor je op de eerste verdieping naar het Theater kunt om jezelf binnen te laten.

Theater Vrijburcht wordt volledig gerund door Vrijwilligers en financieel gesteund door de gemeente Amsterdam en bewoners en zakelijke eigenaren van Vrijburcht.

 

 

Muziekatelier € 120

Beste Theater vrijburcht,

 

Hierbij nogmaals dezelfde mail.

 

Graag zouden wij ook dit jaar opnieuw gebruik willen maken van jullie fantastische theater voor het muziekatelier, waarbij we schoolklassen ontvangen om een interactieve muziekvoorstelling mee te kunnen opvoeren.

 

Ik neem aan dat de wijze van binnenkomst en de code van het sleutelkastje onveranderd zijn? Anders hoor ik ook graag de wijzigingen.

 

Graag zouden we de locatie willen reserveren van 08u00-12u30.

Het gaat om de volgende data:

 

Maandag: 20 + 27 november

Donderdag: 18 januari

Vrijdag: 5 + 12 + 19 + 26 april

 

Ik zie graag een bevestiging tegemoet.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Tommy van Delst

Coördinator muziekonderwijs

 

[1665482923026]

 

Muziekschool Amsterdam

Bachstraat 5 | 1077 GD Amsterdam

T: 06 42811113

E: muziekatelier@muziekschoolamsterdam.nl<mailto:tommy.vandelst@muziekschoolamsterdam.nl>

 

Werkdagen: dinsdag, woensdagochtend, donderdag —————————————————————— facebook | instagram | twitter muziekschoolamsterdam.nl<http://muziekschoolamsterdam.nl/>

 

 

 

 

 

 

________________________________

Van: Vrijburcht Theater <theater@vrijburcht.nl>

Verzonden: vrijdag 22 september 2023 10:39:29

Aan: muziekatelier

Onderwerp: Automatisch antwoord: Reserveringen theater vrijburcht voor muziekatelier

 

Beste mailer,

In deze email worden bijna alle vragen beantwoord die je zou kunnen hebben. Lees deze daarom goed.

U ontvangt alleen antwoord als u na het lezen van deze email nog een email stuurt met uw huurverzoek of onbeantwoorde vraag.

Onderwerpen

  1. Wanneer te huur?
  2. Aan/voor wie te huur?
  3. Wat kost het?
  4. Boekingsvoorwaarden

Theater programmering (alleen voor programmering die open is voor publiek) graag contact met maaike.theatervrijburcht@gmail.com<mailto:maaike.theatervrijburcht@gmail.com>. Alle andere verzoeken hieronder. Uw email aan deze emailbox die bedoeld is voor Maaike, wordt niet doorgestuurd naar Maaike, wilt u een reactie van Maaike? Stuur dan opnieuw een email naar Maaike.

  1. Wanneer te huur:

Doordeweeks zijn boekingen mogelijk van 09:00 tot 17.00. In het weekeinde gaat theaterprogrammering altijd voor maar op verzoek verhuren wij wel.

  1. Voor wie:
  • Vanaf 1 maart geen nieuwe relaties, tenzij geheel zelfvoorzienend óf theaterprogrammering.
  • Wij verhuren nooit voor feesten en partijen en kinderfeestjes, Wel voor vergaderingen, trainingen en bijeenkomsten
  • Voor iedereen geldt: het is van belang dat je jezelf bedruipt (zie hieronder) qua opstelling en opruimen. Ben jij wél een nieuwe huurder en kan je zelf zorgdragen voor alles (denk aan tafels neerzetten en opruimen, koffie, thee) dan ben je van harte welkom tegen het commerciële tarief. Voor (nieuwe) Theaterprogrammering graag contact met Maaike.
  1. Tarieven

✔         Extern commercieel standaardtarief € 192,- exclusief BTW per dagdeel.

✔         Cultureel tarief € 120,- exclusief BTW per dagdeel

Het culterele tarief is voorbehouden aan geprogrammeerde publiek toegankelijke voorstellingen of duidelijke voorbereidingen hiervoor. Ook kan dit tarief ingezet worden voor buurtinitiatieven sociaal/culturele initiatieven en boekingen. Bij twijfel over het tarief besluit het bestuur.

  1. Voorwaarden

Annuleren

Boeken is betalen tenzij je 1 maand vooraf annuleert.

Externe / Zakelijke boekingen

Per 2023 is het een zelfvoorzienend model waarbij er zelf zorg dient te worden gedragen voor alle gewenste faciliteiten zoals bijvoorbeeld opbouw en opruimen, koffie en thee.

Preventie geluidsoverlast

Ons theater is per definitie niet geschikt als feestlocatie en geluidsoverlast en andere hinder voor omwonenden moet ten alle tijde vermeden worden. Bij niet naleving van deze regels zullen de activiteiten stopgezet worden.

De ruimte is, in verband met de geluidsoverlast, beschikbaar tot 22.00 uur.

Brandgevaar

Bij versiering van de zaal mogen geen licht ontvlambare materialen worden gebruikt, bij twijfel overleggen met de beheerder. Uiteraard zijn ook geen brandende kaarsen toegestaan.

Roken

In geen van de ruimten van het theater en logeerappartement mag gerookt worden. Dit geldt ook voor de buitenruimte bij de ingang van de theaterzaal. Gelieve ook voor roken buiten het gebouw afstand nemen tot de woningen.

Gebruik keuken

Het serviesgoed in de keuken mag gebruikt worden, mits alles schoon, netjes en opgeruimd wordt achtergelaten. De vaatwasser mag gebruikt worden.

Schade

  • Schade aan gebouw, inventaris en apparatuur dient aan de beheerder te worden gemeld.
  • Bij schade ten gevolge van nalatigheid of verkeerd gebruik van gebruikers/huurders, houdt het bestuur zich het recht voor deze te verhalen op de gebruiker/huurder.
  • De gebruiker/huurder dient een degelijke verzekering te hebben voor de activiteiten.

Schoonmaak

Na elk gebruik van de ruimten, van welke aard dan ook, dienen deze goed schoongemaakt en opgeruimd te worden en eventueel gebruikte techniek (licht/geluid) hoort in de originele staat teruggezet te worden. Dit is de verantwoordelijkheid van degene die de ruimte gebruikt/huurt.

Kosten en organisatie van schoonmaak zijn na elke activiteit voor de gebruiker/huurder.

Ventilatie / Airco:

  • De airco graag 1 uur van tevoren aanzetten (18 – 20 graden)
  • Na afloop niet vergeten de airco weer uit te zetten!
  • Bij de ingang van het logeerappartement bevindt zich de schakelaar van de mechanische ventilatie. Deze is in te stellen op een stand tussen de 1 en 5 (je kunt hem niet op 0 zetten). Bij normaal gebruik voldoet stand 2-3. Wat de juiste stand is is afhankelijk van de buitentemperatuur, de activiteit en het aantal mensen in de theater. Een hoge stand maakt ook veel lawaai.
  • Voor goede luchtdoorstroming mogen de gordijnen de ventilatiebuizen in de hoeken aan de achterkant van het theater niet bedekken.

Technische ondersteuning

Technische ondersteuning is niet  mogelijk Flipover/beamer Flipover beamer en standaard sfeerverlichting zijn aanwezig. Flipover staat in de kleedruimte bij de pantry. Als deze op slot is dan theatersleutel gebruiken. Er is geen muziekinstallatie die gebruikt kan worden. Neem je eigen speaker of box mee. De beamer is niet aangesloten op een geluidsinstallatie. Er is geen technische support.

  • Na gebruik dient de beamer te worden uitgezet middels een knop (dure lamp die anders doorbrandt)
  • Als het filmdoek niet tot de grond hangt, dan dient deze weer te worden uitgerold (schakelaars rechts inde hoek bij speakerset)

Tafelopstelling

Er is geen tafelopstelling. Buiten het theater staan de benodigdheden zoals tafels en statafels. Deze dienen zelf opgesteld en opgeruimd te worden. Deze middelen zijn robuust maar ook eenvoudig van aard. Na afloop dient alles zo neergezet te worden al het is aangetroffen, dat is een standaard theateropstelling met drie tot vier rijen stoelen op het podium, die netjes staan en in elkaar gehaakt.

Extra stoelen

Extra stoelen bevinden zich in de kleedkamer. De theatersleutel geeft toegang. De spullen in de kasten van de kleedkamer mogen niet gebruikt worden.

Schuifsporen

Om beschadiging/krassen aan de vloer te voorkomen moeten het meubilair getild worden en niet geschoven. Voorkom contactgeluid om overlast te voorkomen.

Keuken

Er is een volledige (niet professionele) keuken aanwezig.

Vaatwasser

Vaak tref je schone vaat aan van de vorige gebruiker. Ruim deze op en zet de vaatwasser aan wanneer je weggaat. De volgende gebruiker ruimt dan jouw vaat op. Blokjes liggen in het gootsteenkastje. Zet dus geen vieze vaat bij de schone.

Sleutel

De sleutel hangt in een kastje naast entree Theater op de 1e  verdieping. Je kunt via het Café achter de stalen deur naar binnen. Stel dat Café gesloten is, dan kan je willekeurig aanbellen op bellenpaneel JO Vaillantlaan. Er is altijd wel iemand thuis die je toegang kan geven tot de algemene ruimte waardoor je op de eerste verdieping naar het Theater kunt om jezelf binnen te laten.

Theater Vrijburcht wordt volledig gerund door Vrijwilligers en financieel gesteund door de gemeente Amsterdam en bewoners en zakelijke eigenaren van Vrijburcht.

 

 

Muziekatelier € 120

Beste Theater vrijburcht,

 

Hierbij nogmaals dezelfde mail.

 

Graag zouden wij ook dit jaar opnieuw gebruik willen maken van jullie fantastische theater voor het muziekatelier, waarbij we schoolklassen ontvangen om een interactieve muziekvoorstelling mee te kunnen opvoeren.

 

Ik neem aan dat de wijze van binnenkomst en de code van het sleutelkastje onveranderd zijn? Anders hoor ik ook graag de wijzigingen.

 

Graag zouden we de locatie willen reserveren van 08u00-12u30.

Het gaat om de volgende data:

 

Maandag: 20 + 27 november

Donderdag: 18 januari

Vrijdag: 5 + 12 + 19 + 26 april

 

Ik zie graag een bevestiging tegemoet.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Tommy van Delst

Coördinator muziekonderwijs

 

[1665482923026]

 

Muziekschool Amsterdam

Bachstraat 5 | 1077 GD Amsterdam

T: 06 42811113

E: muziekatelier@muziekschoolamsterdam.nl<mailto:tommy.vandelst@muziekschoolamsterdam.nl>

 

Werkdagen: dinsdag, woensdagochtend, donderdag —————————————————————— facebook | instagram | twitter muziekschoolamsterdam.nl<http://muziekschoolamsterdam.nl/>

 

 

 

 

 

 

________________________________

Van: Vrijburcht Theater <theater@vrijburcht.nl>

Verzonden: vrijdag 22 september 2023 10:39:29

Aan: muziekatelier

Onderwerp: Automatisch antwoord: Reserveringen theater vrijburcht voor muziekatelier

 

Beste mailer,

In deze email worden bijna alle vragen beantwoord die je zou kunnen hebben. Lees deze daarom goed.

U ontvangt alleen antwoord als u na het lezen van deze email nog een email stuurt met uw huurverzoek of onbeantwoorde vraag.

Onderwerpen

  1. Wanneer te huur?
  2. Aan/voor wie te huur?
  3. Wat kost het?
  4. Boekingsvoorwaarden

Theater programmering (alleen voor programmering die open is voor publiek) graag contact met maaike.theatervrijburcht@gmail.com<mailto:maaike.theatervrijburcht@gmail.com>. Alle andere verzoeken hieronder. Uw email aan deze emailbox die bedoeld is voor Maaike, wordt niet doorgestuurd naar Maaike, wilt u een reactie van Maaike? Stuur dan opnieuw een email naar Maaike.

  1. Wanneer te huur:

Doordeweeks zijn boekingen mogelijk van 09:00 tot 17.00. In het weekeinde gaat theaterprogrammering altijd voor maar op verzoek verhuren wij wel.

  1. Voor wie:
  • Vanaf 1 maart geen nieuwe relaties, tenzij geheel zelfvoorzienend óf theaterprogrammering.
  • Wij verhuren nooit voor feesten en partijen en kinderfeestjes, Wel voor vergaderingen, trainingen en bijeenkomsten
  • Voor iedereen geldt: het is van belang dat je jezelf bedruipt (zie hieronder) qua opstelling en opruimen. Ben jij wél een nieuwe huurder en kan je zelf zorgdragen voor alles (denk aan tafels neerzetten en opruimen, koffie, thee) dan ben je van harte welkom tegen het commerciële tarief. Voor (nieuwe) Theaterprogrammering graag contact met Maaike.
  1. Tarieven

✔         Extern commercieel standaardtarief € 192,- exclusief BTW per dagdeel.

✔         Cultureel tarief € 120,- exclusief BTW per dagdeel

Het culterele tarief is voorbehouden aan geprogrammeerde publiek toegankelijke voorstellingen of duidelijke voorbereidingen hiervoor. Ook kan dit tarief ingezet worden voor buurtinitiatieven sociaal/culturele initiatieven en boekingen. Bij twijfel over het tarief besluit het bestuur.

  1. Voorwaarden

Annuleren

Boeken is betalen tenzij je 1 maand vooraf annuleert.

Externe / Zakelijke boekingen

Per 2023 is het een zelfvoorzienend model waarbij er zelf zorg dient te worden gedragen voor alle gewenste faciliteiten zoals bijvoorbeeld opbouw en opruimen, koffie en thee.

Preventie geluidsoverlast

Ons theater is per definitie niet geschikt als feestlocatie en geluidsoverlast en andere hinder voor omwonenden moet ten alle tijde vermeden worden. Bij niet naleving van deze regels zullen de activiteiten stopgezet worden.

De ruimte is, in verband met de geluidsoverlast, beschikbaar tot 22.00 uur.

Brandgevaar

Bij versiering van de zaal mogen geen licht ontvlambare materialen worden gebruikt, bij twijfel overleggen met de beheerder. Uiteraard zijn ook geen brandende kaarsen toegestaan.

Roken

In geen van de ruimten van het theater en logeerappartement mag gerookt worden. Dit geldt ook voor de buitenruimte bij de ingang van de theaterzaal. Gelieve ook voor roken buiten het gebouw afstand nemen tot de woningen.

Gebruik keuken

Het serviesgoed in de keuken mag gebruikt worden, mits alles schoon, netjes en opgeruimd wordt achtergelaten. De vaatwasser mag gebruikt worden.

Schade

  • Schade aan gebouw, inventaris en apparatuur dient aan de beheerder te worden gemeld.
  • Bij schade ten gevolge van nalatigheid of verkeerd gebruik van gebruikers/huurders, houdt het bestuur zich het recht voor deze te verhalen op de gebruiker/huurder.
  • De gebruiker/huurder dient een degelijke verzekering te hebben voor de activiteiten.

Schoonmaak

Na elk gebruik van de ruimten, van welke aard dan ook, dienen deze goed schoongemaakt en opgeruimd te worden en eventueel gebruikte techniek (licht/geluid) hoort in de originele staat teruggezet te worden. Dit is de verantwoordelijkheid van degene die de ruimte gebruikt/huurt.

Kosten en organisatie van schoonmaak zijn na elke activiteit voor de gebruiker/huurder.

Ventilatie / Airco:

  • De airco graag 1 uur van tevoren aanzetten (18 – 20 graden)
  • Na afloop niet vergeten de airco weer uit te zetten!
  • Bij de ingang van het logeerappartement bevindt zich de schakelaar van de mechanische ventilatie. Deze is in te stellen op een stand tussen de 1 en 5 (je kunt hem niet op 0 zetten). Bij normaal gebruik voldoet stand 2-3. Wat de juiste stand is is afhankelijk van de buitentemperatuur, de activiteit en het aantal mensen in de theater. Een hoge stand maakt ook veel lawaai.
  • Voor goede luchtdoorstroming mogen de gordijnen de ventilatiebuizen in de hoeken aan de achterkant van het theater niet bedekken.

Technische ondersteuning

Technische ondersteuning is niet  mogelijk Flipover/beamer Flipover beamer en standaard sfeerverlichting zijn aanwezig. Flipover staat in de kleedruimte bij de pantry. Als deze op slot is dan theatersleutel gebruiken. Er is geen muziekinstallatie die gebruikt kan worden. Neem je eigen speaker of box mee. De beamer is niet aangesloten op een geluidsinstallatie. Er is geen technische support.

  • Na gebruik dient de beamer te worden uitgezet middels een knop (dure lamp die anders doorbrandt)
  • Als het filmdoek niet tot de grond hangt, dan dient deze weer te worden uitgerold (schakelaars rechts inde hoek bij speakerset)

Tafelopstelling

Er is geen tafelopstelling. Buiten het theater staan de benodigdheden zoals tafels en statafels. Deze dienen zelf opgesteld en opgeruimd te worden. Deze middelen zijn robuust maar ook eenvoudig van aard. Na afloop dient alles zo neergezet te worden al het is aangetroffen, dat is een standaard theateropstelling met drie tot vier rijen stoelen op het podium, die netjes staan en in elkaar gehaakt.

Extra stoelen

Extra stoelen bevinden zich in de kleedkamer. De theatersleutel geeft toegang. De spullen in de kasten van de kleedkamer mogen niet gebruikt worden.

Schuifsporen

Om beschadiging/krassen aan de vloer te voorkomen moeten het meubilair getild worden en niet geschoven. Voorkom contactgeluid om overlast te voorkomen.

Keuken

Er is een volledige (niet professionele) keuken aanwezig.

Vaatwasser

Vaak tref je schone vaat aan van de vorige gebruiker. Ruim deze op en zet de vaatwasser aan wanneer je weggaat. De volgende gebruiker ruimt dan jouw vaat op. Blokjes liggen in het gootsteenkastje. Zet dus geen vieze vaat bij de schone.

Sleutel

De sleutel hangt in een kastje naast entree Theater op de 1e  verdieping. Je kunt via het Café achter de stalen deur naar binnen. Stel dat Café gesloten is, dan kan je willekeurig aanbellen op bellenpaneel JO Vaillantlaan. Er is altijd wel iemand thuis die je toegang kan geven tot de algemene ruimte waardoor je op de eerste verdieping naar het Theater kunt om jezelf binnen te laten.

Theater Vrijburcht wordt volledig gerund door Vrijwilligers en financieel gesteund door de gemeente Amsterdam en bewoners en zakelijke eigenaren van Vrijburcht.

 

 

Muziekatelier € 120

Beste Theater vrijburcht,

 

Hierbij nogmaals dezelfde mail.

 

Graag zouden wij ook dit jaar opnieuw gebruik willen maken van jullie fantastische theater voor het muziekatelier, waarbij we schoolklassen ontvangen om een interactieve muziekvoorstelling mee te kunnen opvoeren.

 

Ik neem aan dat de wijze van binnenkomst en de code van het sleutelkastje onveranderd zijn? Anders hoor ik ook graag de wijzigingen.

 

Graag zouden we de locatie willen reserveren van 08u00-12u30.

Het gaat om de volgende data:

 

Maandag: 20 + 27 november

Donderdag: 18 januari

Vrijdag: 5 + 12 + 19 + 26 april

 

Ik zie graag een bevestiging tegemoet.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Tommy van Delst

Coördinator muziekonderwijs

 

[1665482923026]

 

Muziekschool Amsterdam

Bachstraat 5 | 1077 GD Amsterdam

T: 06 42811113

E: muziekatelier@muziekschoolamsterdam.nl<mailto:tommy.vandelst@muziekschoolamsterdam.nl>

 

Werkdagen: dinsdag, woensdagochtend, donderdag —————————————————————— facebook | instagram | twitter muziekschoolamsterdam.nl<http://muziekschoolamsterdam.nl/>

 

 

 

 

 

 

________________________________

Van: Vrijburcht Theater <theater@vrijburcht.nl>

Verzonden: vrijdag 22 september 2023 10:39:29

Aan: muziekatelier

Onderwerp: Automatisch antwoord: Reserveringen theater vrijburcht voor muziekatelier

 

Beste mailer,

In deze email worden bijna alle vragen beantwoord die je zou kunnen hebben. Lees deze daarom goed.

U ontvangt alleen antwoord als u na het lezen van deze email nog een email stuurt met uw huurverzoek of onbeantwoorde vraag.

Onderwerpen

  1. Wanneer te huur?
  2. Aan/voor wie te huur?
  3. Wat kost het?
  4. Boekingsvoorwaarden

Theater programmering (alleen voor programmering die open is voor publiek) graag contact met maaike.theatervrijburcht@gmail.com<mailto:maaike.theatervrijburcht@gmail.com>. Alle andere verzoeken hieronder. Uw email aan deze emailbox die bedoeld is voor Maaike, wordt niet doorgestuurd naar Maaike, wilt u een reactie van Maaike? Stuur dan opnieuw een email naar Maaike.

  1. Wanneer te huur:

Doordeweeks zijn boekingen mogelijk van 09:00 tot 17.00. In het weekeinde gaat theaterprogrammering altijd voor maar op verzoek verhuren wij wel.

  1. Voor wie:
  • Vanaf 1 maart geen nieuwe relaties, tenzij geheel zelfvoorzienend óf theaterprogrammering.
  • Wij verhuren nooit voor feesten en partijen en kinderfeestjes, Wel voor vergaderingen, trainingen en bijeenkomsten
  • Voor iedereen geldt: het is van belang dat je jezelf bedruipt (zie hieronder) qua opstelling en opruimen. Ben jij wél een nieuwe huurder en kan je zelf zorgdragen voor alles (denk aan tafels neerzetten en opruimen, koffie, thee) dan ben je van harte welkom tegen het commerciële tarief. Voor (nieuwe) Theaterprogrammering graag contact met Maaike.
  1. Tarieven

✔         Extern commercieel standaardtarief € 192,- exclusief BTW per dagdeel.

✔         Cultureel tarief € 120,- exclusief BTW per dagdeel

Het culterele tarief is voorbehouden aan geprogrammeerde publiek toegankelijke voorstellingen of duidelijke voorbereidingen hiervoor. Ook kan dit tarief ingezet worden voor buurtinitiatieven sociaal/culturele initiatieven en boekingen. Bij twijfel over het tarief besluit het bestuur.

  1. Voorwaarden

Annuleren

Boeken is betalen tenzij je 1 maand vooraf annuleert.

Externe / Zakelijke boekingen

Per 2023 is het een zelfvoorzienend model waarbij er zelf zorg dient te worden gedragen voor alle gewenste faciliteiten zoals bijvoorbeeld opbouw en opruimen, koffie en thee.

Preventie geluidsoverlast

Ons theater is per definitie niet geschikt als feestlocatie en geluidsoverlast en andere hinder voor omwonenden moet ten alle tijde vermeden worden. Bij niet naleving van deze regels zullen de activiteiten stopgezet worden.

De ruimte is, in verband met de geluidsoverlast, beschikbaar tot 22.00 uur.

Brandgevaar

Bij versiering van de zaal mogen geen licht ontvlambare materialen worden gebruikt, bij twijfel overleggen met de beheerder. Uiteraard zijn ook geen brandende kaarsen toegestaan.

Roken

In geen van de ruimten van het theater en logeerappartement mag gerookt worden. Dit geldt ook voor de buitenruimte bij de ingang van de theaterzaal. Gelieve ook voor roken buiten het gebouw afstand nemen tot de woningen.

Gebruik keuken

Het serviesgoed in de keuken mag gebruikt worden, mits alles schoon, netjes en opgeruimd wordt achtergelaten. De vaatwasser mag gebruikt worden.

Schade

  • Schade aan gebouw, inventaris en apparatuur dient aan de beheerder te worden gemeld.
  • Bij schade ten gevolge van nalatigheid of verkeerd gebruik van gebruikers/huurders, houdt het bestuur zich het recht voor deze te verhalen op de gebruiker/huurder.
  • De gebruiker/huurder dient een degelijke verzekering te hebben voor de activiteiten.

Schoonmaak

Na elk gebruik van de ruimten, van welke aard dan ook, dienen deze goed schoongemaakt en opgeruimd te worden en eventueel gebruikte techniek (licht/geluid) hoort in de originele staat teruggezet te worden. Dit is de verantwoordelijkheid van degene die de ruimte gebruikt/huurt.

Kosten en organisatie van schoonmaak zijn na elke activiteit voor de gebruiker/huurder.

Ventilatie / Airco:

  • De airco graag 1 uur van tevoren aanzetten (18 – 20 graden)
  • Na afloop niet vergeten de airco weer uit te zetten!
  • Bij de ingang van het logeerappartement bevindt zich de schakelaar van de mechanische ventilatie. Deze is in te stellen op een stand tussen de 1 en 5 (je kunt hem niet op 0 zetten). Bij normaal gebruik voldoet stand 2-3. Wat de juiste stand is is afhankelijk van de buitentemperatuur, de activiteit en het aantal mensen in de theater. Een hoge stand maakt ook veel lawaai.
  • Voor goede luchtdoorstroming mogen de gordijnen de ventilatiebuizen in de hoeken aan de achterkant van het theater niet bedekken.

Technische ondersteuning

Technische ondersteuning is niet  mogelijk Flipover/beamer Flipover beamer en standaard sfeerverlichting zijn aanwezig. Flipover staat in de kleedruimte bij de pantry. Als deze op slot is dan theatersleutel gebruiken. Er is geen muziekinstallatie die gebruikt kan worden. Neem je eigen speaker of box mee. De beamer is niet aangesloten op een geluidsinstallatie. Er is geen technische support.

  • Na gebruik dient de beamer te worden uitgezet middels een knop (dure lamp die anders doorbrandt)
  • Als het filmdoek niet tot de grond hangt, dan dient deze weer te worden uitgerold (schakelaars rechts inde hoek bij speakerset)

Tafelopstelling

Er is geen tafelopstelling. Buiten het theater staan de benodigdheden zoals tafels en statafels. Deze dienen zelf opgesteld en opgeruimd te worden. Deze middelen zijn robuust maar ook eenvoudig van aard. Na afloop dient alles zo neergezet te worden al het is aangetroffen, dat is een standaard theateropstelling met drie tot vier rijen stoelen op het podium, die netjes staan en in elkaar gehaakt.

Extra stoelen

Extra stoelen bevinden zich in de kleedkamer. De theatersleutel geeft toegang. De spullen in de kasten van de kleedkamer mogen niet gebruikt worden.

Schuifsporen

Om beschadiging/krassen aan de vloer te voorkomen moeten het meubilair getild worden en niet geschoven. Voorkom contactgeluid om overlast te voorkomen.

Keuken

Er is een volledige (niet professionele) keuken aanwezig.

Vaatwasser

Vaak tref je schone vaat aan van de vorige gebruiker. Ruim deze op en zet de vaatwasser aan wanneer je weggaat. De volgende gebruiker ruimt dan jouw vaat op. Blokjes liggen in het gootsteenkastje. Zet dus geen vieze vaat bij de schone.

Sleutel

De sleutel hangt in een kastje naast entree Theater op de 1e  verdieping. Je kunt via het Café achter de stalen deur naar binnen. Stel dat Café gesloten is, dan kan je willekeurig aanbellen op bellenpaneel JO Vaillantlaan. Er is altijd wel iemand thuis die je toegang kan geven tot de algemene ruimte waardoor je op de eerste verdieping naar het Theater kunt om jezelf binnen te laten.

Theater Vrijburcht wordt volledig gerund door Vrijwilligers en financieel gesteund door de gemeente Amsterdam en bewoners en zakelijke eigenaren van Vrijburcht.